Sisällön tarjoaa Blogger.

Mökkireissu Lomaleivoon

Yhteistyössä: LomaLeivon Vuokramökit

Pari viikkoa sitten perjantaina töiden jälkeen nappasin kyytiin tytöt ja otettiin suunnaksi Leivonmäki, jossa meitä odotti 13 muuta tyttöä sekä ihana mökkiloma lammastilan ja kansallispuiston siimeksessä.

kuva: Helmi

Oltiin jo keväämmällä suunniteltu jotain mökkireissua isolla porukalla ja tämä olikin ihan mahtava idea päästä tutustumaan uusiin tyyppeihin, joiden kanssa kuitenkin tehdään samoja hommia. Päästiin  testaamaan LomaLeivon kaksi mökkiä Kielo ja Kissankellon, joissa oli kyllä kaikki mitä ikinä mökiltä voi toivoa; avarat tilat, grilli ja grillikatos, ranta 200m päässä ja poreammeet molempien mökkien terasseilla.

kuva: Pilvi

Perjantaina saavuttuamme mökille, tilan omistaja Viola otti meidät ilolla vastaan ja esitteli meille paikkoja. Illan ohjelmana meillä oli lähinnä toisiin tutustuminen, grillaaminen, saunominen ja poreammeissa löhöily.

Lauantaina aamulla Viola oli tehnyt meille ihanan aamupalan, jonka jälkeen päästiin tutustumaan Röykkälän tilan lampaisiin ja suloiseen Olivia kartisaan sekä Nöpö nimiseen koiraan, johon kyllä ihastuin heti!

kuva: Marianne

Käytiin lauantaina päivällä porukalla kävelemässä ja kuvaamassa Leivonmäen kansallispuistossa, jossa päästiin kulkemaan upean näköisissä maisemissa pitkospuita pitkin.

Sitten olikin taas poreammeen ja grillailun vuoro. Ruokailujen jälkeen pelailtiin aliasta, oli kyllä hauskaa ja olihan se nyt selvää, että meidän joukkue voitti, haha!
Illalla mentiin vielä porukalla rantaan ihastelemaan upeeta auringonlaskua ja uimaan, ai että oli ihanaa, vaikka hyttyset saivat meidät kyllä aika rivakkaan lähtemään takaisin mökkejä ja poreammeita kohti.

kuva: Noora

Sunnuntaina väsättiin vielä viimeisen aamun kunniaksi maukas brunssi, joka piti sisällään paljon hedelmia, erilaisia salaatteja ja vohveleita. Pikkuhiljaa tämän ja siivouksen jälkeen alkoivat kaikki hipsiä kotia kohti. Oli kyllä luksusta kun kotimatka oli vain noin tunnin verran!

Toivottavasti tämmöisiä tehdään vielä lisää, mä ainakin oon niin mukana!

kuva: Helmi

Kiitos vielä kesän parhaimmasta reissuista  LomaLeivo ja Viola, sekä ihanat tytöt♥